A PLACCC Fesztivál előadóművészetet, képzőművészet, építészetet felölelő sokszínű nemzetközi programsorozat, amely nívós hazai és külföldi meghívottakkal zajlik a legfurcsább helyszíneken. Egy rendezvény, amely más szemmel láttatja a várost, izgalmassá és színesebbé teszi azt eredeti és izgalmas művészeti akciókkal. A tavaszi időszakban Somló Dávid három helyspecifikus, köztéri előadására kerül sor Budapest három különleges, vagy nagyon ismert helyszínén.

Length of a Distance + Gosheven // 2020. Március 14.

A Length of a Distance egy teljes testtel átélhető gyalogalagút-szimfónia a Kelenföldi pályaudvar régi aluljárójára komponálva. A darab során nyolc előadó nyolc kitartott, pulzáló, lassan változó hangot hordoz körbe különböző tempókban, folyamatosan változó akkordot és térdinamikát alkotva. A darab a 370 méter hosszú londoni Greenwich gyalogalagútban debütált 2015-ben, majd az UH Festen három budapesti helyszínen volt látható-hallható, mindig az adott térre komponálva. A különleges szimfóniát Szabó Bálint aka GOSHEVEN hordozható hangszórókon megszólaltatott tiszta hangolású gitárimprovizációja követi.

Drift – Hangkoreográfia a Széll Kálmán térre // 2020. április 19.

A DRIFT egy mozgás- és hangkoreográfia, nagy közterekre és tizenöt előadóra komponálva. A hordozható hangfalakkal felszerelt előadók „láthatatlan útvonalak” szekvenciáit követve, az alig észrevehetőből egyre feltűnőbben, veszik birtokba a teret, ezáltal egy mozgó hangfolyamot teremtenek. A térbeli koreográfia kibontakozásával a tér atmoszférája lassan, de biztosan egyre sűrűbbé és éteribbé változik. Az így létrejövő folyamatos mozgásban lévő organikus koreográfia és az abból kibontakozó hangkompozíció hipnotikus közösségi élményt nyújt a nézőknek és a járókelőknek. Az egyórás előadás eredetileg a Prágai Quadriennálé felkérésére készült, Budapesten a PLACCC Fesztiválon volt látható első alkalommal. 

Somló Dávid – Vass Imre: It comes it goes// 2020. május 1.

A Vass Imrével közös, 2011 óta játszott It comes it goes helyspecifikus táncelőadás ez alkalommal a május 1-jével, a munka ünnepével összekapcsolódva járja útját. Az előadás J. S. Bach zenéjét és az egyszerű felugrás mozgásanyagát felhasználva – a szélsőséges repetíció lehetőségeit és hatásait vizsgálva – különlegesen intenzív felületet nyújt a kontemplációra. Az eredetileg színházi térre készített darab 2018-ban már látható volt köztereken, a PLACCC Fesztiválon, ahol három egymástól nagyon különböző városi térben értelmeződött újra.