A társulatvezető, Zambrzycki Ádám Sebestyén Tímeával és Simet Jessicával adja elő e kesernyés táncjátékot, kézben laptoppal, a háttérben villogó vetítéssel, tisztes távolságot tartva a közhelyektől. Nem Facebook-ellenes röpdolgozatot látunk, bár a közösségi oldal jelzetei (elsősorban a lájk), a netes univerzum kapkodó, felszínes, magányosító eszköztárának megannyi szimbóluma felvonul előttünk. A játékosokat derengő fényben, egymástól hermetikusan elszigetelten ? bár fizikai közelségben ? látjuk. A felcsapott laptop monitorára sokáig nem látunk rá, annak csak szívóerejét mutatják. A táncosok feje, egész teste a monitor magnetikus erőterében: onnan áradnak az őket mozdító energiák, oda van ? akárcsak satuba ? belefogatva egész lényük. A monitor aztán láthatóvá válik: arcuk elé emelik, s a felületen nem egyebet, mint saját vonásaikat látjuk. A harsány mimikát mutató fotó-arcok a valódit takarják el: a képet mutatják, amit a képmutató láttat magáról. Az igazi helyett a túlfokozott, izgatott, ripacs grimaszokba rendezett vonások mutatkoznak a hús-vér alakok feje helyén.
Maday Tímea Kinga ormótlan, aranyszínű bukósisakban lép színre: a fejenagy jelenés különös bábként mozog. Arctalansága kísérteties, mozgása baljósan bumfordi. Kelemen Krisztiánt sajátos, kvázi-szólóban látjuk: jelenetében ugyanis végig ott áll ? nekünk háttal ? Zambrzycki Ádám is. A kép vaksötétben indul, egy egyre erősebben hallható suhogásban felismerhetjük a botot, ezt az ősi táncos eszközt, mely ezúttal nem éppen kanásztánc kelléke. A kemény-szikár szólóban a két eszköz (a háttal álló táncos is forgat egyet) hangja, a mozgó és a mozdulatlan test látványa felesel egymással. A kopaszra borotvált, félmeztelen Kelemen akrobatikus, szikár játéka igazán megkapó. Sebestyén Tímea csupasz testét hajjá dermedt, szőke "vízesés" takarja. Szólója elején hosszan nem is bújik elő a méteres zuhatag alól, csak karjai, kézfeje táncát látjuk. Vibráló, izgága, jól kitalált alakja egyszerre idéz cirkuszi sátorban mutogatott csodalényt és orfeumi vampot. A szólók sorát Feicht Zoltán zárja, illetve koronázza meg. Az eredetileg ötös számú jelenés előadója csillogó, arany bohócsipkában lép elénk, arcán festés. Ahol a bohócok harsány színű maszatot hordanak a szájuk körül, ott ő szemkápráztatóan szikrázó aranyport visel, tekintetét fekete kontúr emeli ki. Feicht játékában apró idézetek, tánctörténeti töredékek egész sora. Szólójában ott a nemes vad eleganciája, a diadalélmény, de a különös, ideges vibrálás, zavarodottság és nem kevés melankólia is. A pompásan tálalt és eltalált, sajátos figura gyermekded, ideges felviháncolásaival hoz ? rafinált ötletességgel ? végképp zavarba. Arcjátéka, sokrétű, gazdag mozgásanyaga szinte széjjelveti a nagyszerű szólójának rendelt néhány percet.