A milánói divathéten öt magyar márka – az Abodi, a Cukovy, az Elysian, a Je Suis Belle és a Zsigmond Dora menswear –mutatja be kollekcióját.

Február 21-én a milánói Museo della Permanente impozáns épületében tartandó fashion show mellett a Fashion Hub kiállításában is megjelenik 15-20 darab a tervezők őszi/téli kollekciójából február 19. és 24 között. Kuriózum, hogy az Elysian márka külön prezentációt is tarthat február 19-én, amiért a tavalyi évben elnyerte a Buyers Award 2019 díjat.

 A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) és a Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) stratégiai megállapodás értelmében a piacvezető olasz divatkamara aktívan segíti és támogatja a feltörekvő magyar tervezők fejlődését. Ezt szolgálja a két szervezet által közösen kidolgozott nemzetközi mentorprogram, amelynek legfőbb célja, hogy segítsen a márkáknak megszerezni a sikeres márkaépítéshez szükséges üzleti tudást, valamint támogassa őket a nemzetközi piacra lépésben és felkészítse őket a sikerre.

Az előzetesen felmért, egyéni szükségletek alapján kialakított programban személyes találkozók, workshopok és gyárlátogatások során a mentoráltak elsajátították a termékfejlesztés, a márkaépítés, kommunikáció és az üzleti tervezés készségeit. A program sikeres elvégzésének, a mentorok tanácsainak és útmutatásának köszönhetően a magyar márkák olyan magas színvonalat képviselnek mind minőség, mind kreativitás terén, hogy bármelyik külföldi showroomban megállják a helyüket.

A magyar divat- és dizájnmárkák nemzetközi promotálására hozta létre a Magyar Divat & Design Ügynökség a Budapest Select ernyőmárkát. A Budapest fókuszú ernyőmárka fő célja, hogy a magyar brandek az egységes kommunikáció által, de saját arculati elemeiket megtartva nagyobb figyelmet kapjanak a nemzetközi megjelenéseik alkalmával.

Fotók: Budapest Select at Maison & Objet 2020