A Diageo támogatásával megrendezett ingyenes koncertre a belépőt a DRINKiQ kvíz kitöltésével lehet megszerezni, melynek célja, hogy felhívja figyelmet a tudatos és felelősségteljes alkoholfogyasztás fontosságára, illetve eloszlassa az alkoholfogyasztással kapcsolatos tévhiteket.

A DRINKiQ a Diageo globális kezdeményezése a pozitív alkoholfogyasztás népszerűsítésére, kérdőívük segítségével tesztelhetjük az alkohollal kapcsolatos tudásunkat és olyan kérdésekre kaphatunk választ, mint például hogy jobban beüt-e az alkohol, ha keverjük a különböző italokat, továbbá hogy a borban, sörben vagy szeszesitalokban van-e több kalória.

A felelős alkoholfogyasztást népszerűsítő kampány első lépéseként a Margaret Island partnerként – több mint fél év kihagyás után, – nagyzenekaros felállásban ad ingyenes streamkoncertet az érdeklődőknek, és rajongóit csupán arra kéri, hogy a stream megtekintéséhez töltsék ki a DRINKiQ kvízt, hogy otthonukban élvezhessék családjukkal, barátaikkal közösen az első tavaszi örömzenélésüket és legújabb daluk bemutatóját.

„Sajnos Magyarország továbbra is elég rosszul áll, a túlzott alkoholfogyasztás itthon is jelentős probléma: a 15 év felettiek fejenként átlagosan több mint 11 liter tiszta szesznek megfelelő alkoholt fogyasztanak évente” – mondta Lábas Viki, a Margaret Island frontembere. „Bár mi is szeretjük megünnepelni a fontos pillanatokat, és persze okot sem kell mindig találnunk a koccintáshoz, a fogyasztásban azért elég tudatosak vagyunk. A DRINKiQ kvíz helyes válaszain egyébként mi is meglepődtünk, azt hittük, eleget tudunk az alkoholfogyasztásról, de végül csak a kérdések kicsit több mint felére tudtunk helyesen válaszolni, ezért is biztatok mindenkit a teszt kitöltésére” – tette hozzá.