Az előadás formai struktúrája, dramaturgiai vonalvezetése végtelenül egyszerű és fantáziátlan. Keretes szerkezetű. Nyitányként négy táncosnő jelenik meg az alig derengő meleg-sárga ellenfényben a színpad hátsó traktusában. Civil sétájuk közben helyet cserélgetnek, bejárják a Trafó puritánra hangolt, feketében úszó színpadát. Ez a látvány tér vissza - variációban - a darab végén is; ekkor már kevesebb sétával, merevebb pózokkal, kitartott, csoportos testhelyzetekkel és nézőt próbáló időtartammal. A két szerkezeti egység közé szólóprodukciók ékelődnek. A táncosok koncentrálnak és láthatóan igyekeznek maximális teljesítményt nyújtani, ám kiemelkedő munka, tehetség, rátermettség, szaktudás nem ötlik szembe. Valójában egy jó képességgel rendelkező amatőr együttes is képes lenne ezen a szinten megfelelni a rendező-koreográfusi kívánalmaknak.
A nők közötti kapcsolatok megfejthetetlenek. Mikor kialakulna egy-egy kötődés, újrarendeződnek a viszonyok. Szép jelenetnek indul a földön hanyatt fekvő, fejüket egymás vállára helyező két női alak párosa. Lassú gurulásba kezdenek, ami szoros egymásra hangoltságot is jelenthetne, de szinte azonnal megszűnik a testi-lelki kontaktus és csupán üres technikai megoldásokat látunk. Ahol ez működik: az előadás egyik záró mozdulatsora; itt mindig egy táncost tart a másik három - különböző pózokban. A táncosnők alkatilag és tudásban igen eltérőek, egyéniségük dominánsan hat a színpadon. Michel Kelemenis pedig nem akarja őket uniformizálni, teret hagy a szubjektum megjelenésének a szólókban. A csoporttáncok egy részében a szinkronitás jelentheti a sorsközösséget.