Anger Zsolt rendezése mintha saját, a problémaelemzést sokszor elhanyagoló felszínességének is tudatában volna. Elsőrendű célja, hogy teret nyisson Kulka János (Raymond) és Nagy Ervin (Charlie) kettőseinek. Menet közben ? pontosabban az eleje és a vége táján ? az előadás olyan biztonsági támaszt kap, mint (a szerepet Kézdy Györggyel felváltva játszó) Garas Dezső hűvös, okos, illúziótlan Dr. Bruner intézetigazgatója. A Charlie oldalán egyensúlyozó Susant Cseh Judit megoldatlanságok sorozatán átlépve vázolja (semmi ok nincs például, hogy a nőnek csókolózni támadjon kedve a suta ?sógorral?, majd jóval utóbb elharapja a közjáték emlékét). Urbanovits Krisztina korrektül váltogatja a női mellékkaraktereket, Simicz Sándor távolról sem válik be olyan jól többfeladatú színpadi epizodistának, mint a Czukor Show-ban hadonászó hangulatfelelősnek.
Nagy Ervin flegmábban, linkebben indítja szerepet a kívánatosnál. Nem a biztos hatásokra törő szerepformálás link, hanem Charlie üresebb a kelleténél, s ebből a jellemzésből nem is könnyű kimászni, nagyjából azonban sikerül. Poén és svung bőven buzog Nagy színpadi lényéből. Kulka János a hírek szerint pszichiáter segítségét is igénybe vette nem könnyű munkájához. (Az Esőember ?modellje?, Kim Peek tavaly decemberben hunyt el. Nemes, de színházi értelemben felesleges törekvés, hogy a Belvárosi előcsarnoka eligazít az autizmus alapkérdéseiről.) Kulka munkája viszont nem klinikai hitelével ér célt: biztos technikájában és ismétléseinek ritmusában rejlik klúja. A mindennapokban való tájékozódás bűntelenül jámbor, a külső hatások ellen sztereotípiákkal védekező, páratlan memóriájú beteg különcét Kulka az öregedő óriáscsecsemő infantilis kedvességével, noha egyelőre igazán mély benső világ nélkül jeleníti meg. Kulka és Nagy összehangolódott duót alkot, belakja a szeretet-közhelyeket. Ha Anger az első tapasztalatok alapján, legalább az augusztusi-szeptemberi újrajátszások előtt ismételten végigzongorázza a darabot, lehet finomítani a páros produkcióját.