Mint David Lee, a rendező producere elmondta, a Focus Features produkciójában készülő Taking Woodstockot (Woodstock bevétele) Elliot Tiber hasonló című könyve alapján forgatják. Ez lesz Ang Lee első vígjátéka és harmadik meleg témájú filmje. A cselekményről vagy a költségvetésről a szóvivő nem árult el részleteket.
A homoszexuális Elliot Tiber volt az, aki a New York állambeli Bethel város kereskedelmi kamarájának elnökeként 1969 tavaszán engedélyt szerzett a fesztivál megrendezésére Sullivan megyétől, amelynek amúgy is jól jött egy ilyen nagy esemény, katasztrofális pénzügyi helyzete miatt. Az első elképzelések szerint a fesztivált Tiber 15 hektáros farmján tartották volna, de miután tervezett méretei ezt hamar túlnőtték, új helyszínt kellett keresni.
Ma már kevesen tudják, hogy "Woodstock" nem is Woodstockban volt, mert a Betheltől mintegy 90 kilométerre fekvő város az utolsó pillanatban lemondta a rendezést, és akkor sietett a kétségbeesés határán lévő szervezők segítségére a Bethel környékén élő Max Yasgur, és felajánlotta "a három nap béke, zene, szerelem" néven elhíresült 1969. augusztus 15. és 18. között tartott fesztivál részére a maga farmját. Mivel azonban ekkor már Woodstock nevét harangozták be a médiában, ez a név maradt.
Yasgur számára ez a kultúrtörténeti áldozat végzetesnek bizonyult: a közel félmilliós tömeg nemcsak az ő farmján végzett nagy pusztítást, hanem birtokszomszédai is egymás után perelték be őt a károk miatt. A megpróbáltatások aláásták egészségét és 1973 februárjában szívroham végzett vele 54 éves korában. Az ő neve azonban hamar része lett a woodstocki legendának, annál is inkább, mert látható a fesztiválról készült dokumentumfilmben, amint a színpadról köszönti a közönséget. Tiber azonban árnyékban maradt és csak 1994-ben, Woodstock 25. évfordulóján tette közzé először emlékezését.
A Túl a barátságon (Brokeback Mountain) 53 éves rendezője San Franciscóban egy tv-szereplésre várakozva találkozott Elliott Tiberrel, aki éppen saját Woodstock-történetének folytatását érkezett reklámozni. A film az egyén és élete sorsszerűségének kapcsolatát boncolgatja. Dan Bloom, Tajvanon élő amerikai újságíró szerint nagyon sokan csodálkoznak majd, hogy egy tajvani születésű rendező ilyen témához nyúl, de úgy véli: nincsen ebben semmi meglepő: "Nem Ang Lee választja meg filmjeit, a filmek választják őt" - mondta.