A Bodor Johanna koreografálta táncok látványosak, a profi táncosok mellett a főszereplők egyike-másika és a kar nem egy tagja is méltánylandó képességeket mutat e téren. Mint ahogy az énekkel sincs sok baj; aki esetleg nem tudja fölényes szakmai biztonsággal abszolválni szólamát, az is tehetségesen hiteti el az énektudást. Maga a történet mértékkel vétetik komolyan; szerethetően flúgos majd' minden szereplő, de hogy kik a "jók" és a "rosszak", az elég gyorsan sejthetővé válik. Az ambivalencia megteremtése érezhetően éppúgy nem célja az előadásnak, mint ahogy az alaphelyzet groteszkebbé, ironikusabbá tétele sem az. Hevér Gábor (Felix) így lendületesen, színesen, jó énekhanggal és ritmusérzékkel játszhatja a szekrénytől szekrényig hányódó, hol pizsamába, hol egy szál lepelbe burkolózó szökevény milliomospalántát - azt, hogy ő lenne Jáva Réme, egy percig sem kell elhinnünk neki. Miként az sem igen fordulhat meg fejünkben, hogy a szintén méltánylandó zenés színházi képességeket felcsillantó Nagy Cili bájosan esetlen Lénije ne lenne ártatlan. S a felsorolást csak azért nem folytatom, mert nem szeretném, ha valaki mégis poéngyilkossággal
vádolna. A színészi alakítások sorából azonban még legalább kettőt feltétlenül érdemes kiemelni: Molnár Piroska hangban, játékban lehengerlő erejű, még füllentéseiben és öncsalásában is őszintének ható Signora Rellijét és László Zsolt idióta zseninek ható, izgága, a többieknél élesebben elemelt Elder felügyelőjét. A tablót több rutinos alakítás egészíti ki: Hollósi Frigyes szalmaözvegységét kiélvezni próbáló, mind nagyobb bonyadalmakba keveredő papucsférje, Benedek Miklós jó svádájú, de mindenre képes hoteligazgatója, Malek Andrea vehemensen rámenős direktrisze, Spindler Béla vesztébe futó szélhámosa, Vida Péter agresszíven szerelmes pincére, Major Melinda aggszűzből démonná változó kékharisnyája, Mertz Tibor helyzetével enyhén visszaélő egészségügyi tanácsosa, Marton Róbert mind zavaróbb körülmények közt haldokló professzora és Garas Dezső a trón után vágyakozva életét elfecsérlő, elaggott trónörököse. Az ő szerepe a kaposvári változatban még nem szerepelt, vagyis Hamvai Garas Dezsőre írta a figurát, mely zökkenőmentesen illeszkedik a darab szövetébe.
A "zökkenőmentes" mint jelző igaz az előadás egészére nézvést is. A produkciónak nem nehéz jelentős közönségsikert jósolni - arról vitát nyitni, hogy nem lenne-e jobb több zökkenővel megspékelt változatot látni a színen, s hogy ennek a professzionálisan szórakoztató előadásnak ideális terepe-e a Nemzeti Színház, most alighanem felesleges lenne; ennek eldöntése már az új direkcióra vár.