Az ügynökség eredetileg a célhelytől számított 100 méteres körzetben tervezte a SLIM leszállását. A szonda az azóta feldolgozott adatokat közvetítette. A leereszkedés közben, a felszíni akadályok kikerüléskor a landolás pontosságát 10 méternél kevesebbre, úgy három-négy méterre becsülték a szakértők.
A SLIM napelemei a Hold akkori helyzete miatt nem kaptak elég napfényt, így az ügynökség az akkumulátor lemerülése előtt elsődleges fontosságúnak tekintette a szonda leszállási adatainak továbbítását. A nem megfelelő tájolást az egyik meghibásodott hajtómű miatti pozícióváltozás okozhatta. A kutatási munkálatok akkor kezdődhetnek meg, ha Nap fénye nyugati irányból éri a SLIM-et. A szondáról leváló kis robot képeket is továbbított a felbillent SLIM-ről.
Japán a Szovjetunió, az Egyesült Államok, Kína és India után az ötödik ország, amely sikeresen juttatott járművet a Holdra.
Fotó: AFP / JAXA/ Takara Tomy / Sony Group Corporation / Doshisha University