fbpx

Sikerrel mutatkoztak be a magyar tervezők a milánói divathéten

Nyolc magyar márka mutathatta be 2023-as tavaszi–nyári kollekciójának darabjait a Milano Fashion Week (MFW) keretében, a Pelso pedig egy önálló prezentációra kapott lehetőséget.

Szeptember 20–26. között ismét megrendezték a Milano Fashion Weeket, ahol a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) és a CNMI közös mentorprogramjában öt magyar tervező – Abodi, Cukovy, Kata Szegedi, Zsigmond és a TheFour – vonultathatta fel legújabb kollekcióját a kifutón egy kollektív divatbemutatón. A MFW Fashion Hubjában pedig egy héten keresztül hat hazai márka – Abodi, Cukovy, Kata Szegedi, Nini, Unrealindustry és a Pinetime – darabjait tekinthették meg az érdeklődők.

A magyar divatmárkák az MDDÜ által létrehozott Budapest Select ernyőmárka alatt mutatkoztak be.

A Budapest Select kiállítás az ADI Design Museum dizájntörténeti részében kapott helyet olyan márkák mellett, mint az Alessi, a Ferrari vagy a Kartell. A hazai tervezők kiállítását a legnevesebb szakemberek közül is sokan megtekintették. A márkák egyhetes prezentációjának eladásösztönző célzata is volt, hogy az érdeklődők fizikai közelségbe kerüljenek a darabokkal.

Hatalmas érdeklődés övezte a szeptember 23-án megrendezett Budapest Select kollektív divatbemutatót, amelyen a márkák egymás után mutatták be új modelljeiket.

A Budapest Select ernyőmárka alatt felvonuló tervezők mellett a Pelso fürdőruhamárka is lehetőséget kapott alkotásainak bemutatására. A Balaton ihlette kollekció virág-, daru- és szendermintákkal borított ruháit a milánói dómtér melletti tetőteraszon tekinthették meg az érdeklődők. A nyári hangulat megteremtését segítette a Balaton jellegzetes árnyalatát megidéző türkiz kifutó, amelyen felvonultak a modellek.

Forrás és fotók: Magyar Divat & Design Ügynökség

A rovat további cikkei