A film producere a könyves-tévés-filmes Lévai Balázs, rendezője Tiszeker Dániel. A #Sohavégetnemérős generációs film: a mai huszonévesek életérzését, gondolkodását, problémáit, párkapcsolatait ábrázolja, szinte minden alkotója harmincon inneni. A #Sohavégetnemérős története öt városban ? Budapest, Zamárdi, Veszprém, Debrecen és Sopron ? és egy Tesco áruházban játszódik. A címében, témájában, megvalósításában és forgalmazásában is formabontó filmet várhatóan ősz végén láthatják majd a magyar nézők, először az országszerte cirkáló Mozgó Mozik segítségével.

 

Sohavegetnemeros_Wellhello_sajto121

?Tavaly a VOLT Fesztiválon kezdett el foglalkoztatni a Wellhello elképesztő méretű és rendkívüli gyorsaságú sikerének titka, amikor azzal szembesültem, hogy délután hat órakor mekkora tömeg gyűlt össze a koncertjükre, ahol ráadásul több generáció együtt énekelte a slágereiket? ? idézi fel a kezdeteket Lévai Balázs producer. ?Megkerestem a fiúkat és lassan megszületett a #Sohavégetnemérős film koncepciója: dolgozzuk fel a Fluor Tomi dalszövegeiben felvillanó élethelyzeteket, forgassunk ennek a generációnak a párkapcsolati bénázásairól, sok humorral és sok zenével.?

 

A #Sohavégetnemérős nem dokumentum- vagy koncertfilm, hanem egy izgalmas, újszerű forma, erre utal a film címe is a Wellhello Rakpart című slágeréből: ?Játsszunk sohavégetnemérőset!? Az elmúlt harminc évben egyetlen olyan zenekar sem volt, amelyik ennyire rövid idő ? alig egy év ? alatt jutott volna ilyen magasra a magyar könnyűzenében. A nagy slágereiknek ? Rakpart, Sokszor volt már így, Késő már ? sokmilliós nézettsége van a YouTube-on, az Apuveddmeg-nek csaknem húszmilliós. A #Sohavégetnemérős filmben az eddig ismert Wellhello-slágerek mellett vadonatúj, kifejezetten a filmhez készülő dalokat is láthatunk, hallhatunk majd.

 

A #Sohavégetnemérős hat rövid történetet tartalmaz, melyeket a Wellhello turnéja, dalai kötnek össze. Az első a Budapest Parkban kezdődik, míg az utolsó a VOLT Fesztiválon ér véget. Fluor és Diaz az összekötő jeleneteken túl is fel-feltűnnek majd a szkeccsekben.

 

Sohavegetnemeros_Wellhello_sajto3

Mind a hat sztorinak egy Wellhello-sor a címe: #hányadikigazivoltez, #legyünkegyszerremindenhol. A történetek viccesen mutatják be a mai párkapcsolati alaphelyzeteket: Hogyan reagál egy csinos lány, ha a Tinder-randira eljövő fiú nyomokban sem emlékeztet a fotón látott srácra? Milyen bonyodalmakhoz vezet, ha valaki otthagyja tölteni a telefonját egy fesztiválon a churros bódéban és nem a barátnője veszi fel? És miért is nézegetjük naphosszat a volt pasink, csajunk fotóit, posztjait a Facebookon?

 

A #Sohavégetnemérős egy összetorlódott generáció ? késő tizenévesek, huszonévesek és kora harmincévesek ? nyári kalandjait villantja fel. Megjelenik benne minden számukra létfontosságú motívum: az egész életüket uraló online szféra (Facebook, Instagram, Tinder, Snapchat…) mellett a bulik, a koncertek, a fesztiválok világa is kirajzolódik. Lájkoljuk a pillanatot, legyünk egyszerre mindenhol, különben lemaradunk az életről, vagy amit annak hiszünk.

 

?A forgatókönyvet először egy nyilvános helyen olvastam végig, ahol konkrétan kitört belőlem a nevetés, de a vicces jelenetek mellett egy teljes érzelmi skálát sikerült végigvonultatnia rajtam az írásnak, borzasztóan beleszerettem. Pont azt a fajta zsivány romantikát adja át, amelyet a Wellhello is, és úgy érzem, tökéletes korlenyomat születhet belőle? ? mondta Fluor.

 

Sohavegetnemeros_Wellhello_sajto1

?Izgalmas volt belenézni egy ?igazi? filmforgatásba, nagyon várom már, hogy megmutathassuk a közönségnek. Nagy rajongója vagyok a filmben szereplő színészeknek, akik kihozták magukból a maximumot, ahogy mi is ezen leszünk, hiszen Wellhello-film lévén minket is meg lehet majd lesni ?akció? közben? ? fejtette ki Diaz.

 

A #Sohavégetnemérős független film, az alkotók nem pályáztak támogatásra a Filmalaphoz, a költségvetés több mint 15 piaci cég és intézmény együttműködésével állt össze, amely így sem haladja meg egy átlagos magyar játékfilm költségvetésének az ötödét. A film kiemelt támogatói a Heineken, a Telekom, a Sió, a Fornax, az In-kal és az Új Nemzedék. A formabontó forgalmazásért az évek óta sikeresen működő Mozgó Mozi nevű vállalkozás felel majd. A kisvárosok kínzó mozihiányának enyhítésére született Mozgó Mozi ? mielőtt a #Sohavégetnemérős a mozikba kerülne ?, 50 nap alatt 100 olyan vidéki magyar városba juttatja majd el a filmet, ahol már nincs filmszínház. A vetítési időszakot követően a #Sohavégetnemérős DVD-n is megjelenik.

 

Lévai Balázs producer a témához passzoló generációs csapatot hívott meg a film készítéséhez: a huszonéves korosztály írta, fényképezi, rendezi és játssza a történeteket és a Wellhello zenéli. A rendező, Tiszeker Dániel számos magyar játék- és dokumentumfilmben dogozott már, de a #Sohavégetnemérős az első játékfilmes rendezése. Ugyanez igaz állandó alkotótársára, Pataki Ádám operatőrre is. A forgatókönyveket Horváth András Dezső, Fehér Gáspár, Fehér Boldizsár és Dósa Detti írták. A hat történetben több mint húsz tehetséges fiatal színész tűnik fel kisebb-nagyobb szerepekben ? a legismertebbek: Sztarenki Dóra, Mészáros Blanka, Ötvös András és Orosz Ákos, de sokan még a Színház- és Filmművészeti Egyetem hallgatói.