A kettős jubileum alkalmából a GKB képes naptárt és emlékkönyvet ad ki, áprilisban pedig ünnepi különbélyeget jelentetnek meg a postákon. Az év során különleges utazásokkal, illetve egy őszi ünneppel is megemlékeznek az évfordulóról.
Bár a 671-es nem a legrégebbi, de a leghosszabb ideje használatban lévő gőzmozdony a világon. Ez a legrégibb vontató gőzmozdony, amelyet soha nem vontak ki a forgalomból, hiszen immár százötven éve képezi részét egy vasúti társaság aktív állományának. Az élő legendát a 29-es sorozat egyik első gépeként 1860-ban építették Bécsben a királyi-császári fennhatóság alatt álló déli vasúttársaságnak.
A gőzmozdony, amely filmeken, festményeken, bélyegeken, gyermekkönyvben és számos fotón is megjelent már, az osztrák gőzmozdonyépítési technika fellendülését és fejlődését jelképezi. Aktívabb idejében elsősorban a nyugat-stájerországi területekről érkező szén szállítására vetették be. A vasparipa túlélt egy 1965-ös katasztrófát, amikor Köflachnál átszakadt a töltés, és a gőzmozdonyt a kazánig betemette a sár. A gépet sikerült megtisztítani és megmenteni, ezek után 1970-ig tolatószolgálatot látott el.
Az 1975-ben, főként GKB-dolgozókból alakult Stájerországi Vasútbarátok egyesülete elsősorban ennek az oldtimer gőzmozdonynak szentelte működését. A szervezetnek köszönhető a gőzmozdony fennmaradása, restaurálása és a mai napig tartó nosztalgiautazások megszervezése is.