Miskolci diákokhoz látogat a Krétakör

Színpad

 

A SziTu elnevezésű program innovatív módon egyesíti a színházi nevelést és az ismeretterjesztést.

A MOBIL a Krétakör iskolai környezetben megvalósuló, 16-18 éves diákok számára fejlesztett kreatív közösségi játéka, amely innovatív módon egyesíti a színházi nevelést és az ismereterjesztést.
A játék által vázolt alapprobléma a diákok iskolai mobiltelefon-használata. Egy botrányos felvétel kerül fel az internetre, amely kínosan érinti az egyik tanárt, és közvetve az egész iskolát. Az igazgató kezdeményezésére új házirendet fogadnak el, amely a jövőben korlátozná az iskolai mobilhasználatot. Vannak, akik még inkább szigorítanának, és természetesen olyanok is akadnak, akik liberálisabb megközelítést javasolnak. A program edukatív, vagyis komplex szempontrendszer alapján vizsgálja meg a konkrét esetet és annak kontextusát. Külön kitér a felvételt készítő diák cselekedetének részletes elemzésére, beleértve a morális aspektust is. Egy technológiai szakértő bevonásával pedig a mobiltelefonok oktatásban való hasznosításának lehetőségét is a diskurzus részévé teszi.