Inez mosolyát a francia Belle Époque egyik népszerű városfestője, Luigi Loir örökítette meg. A festmény a műgyűjtő Kosári Aurél egyik rokonát ábrázolja, innen ered a kiállítás címe.
Inez arcképe mellett láthatók azok a 19. századi biedermeier portrék, amelyek családi örökségként kerültek a gyűjtő tulajdonába, míg a lokális kötődést a pécsi festők képviselik: Bizse János, Gyarmathy Tihamér, Johann Hugó, Kelle Sándor, Lantos Ferenc, Lenkei Jenő, Muzslai Kampis Margit.
A kiállításon Martyn Ferenc két késői absztrakt képével együtt látható egy korai, 1929-ben Franciaországban festett tájképe a Collioure-i kikötőről.
A kollekció leghangsúlyosabb darabjai Gábor Jenő művei. Az 1920-as években festett Akt viadukttal és a Pécs környéki táj kubista és expresszív hatásokat tükröző stílusa a pécsi bauhauslerek, Molnár Farkas, Johann Hugó és Stefán Henrik alkotásaival rokon, amelyben a táj és az architektúra összefüggését teremtik meg.
A gyűjtemény további részeként a magyar képzőművészet jelentős alkotóitól, Czóbel Bélától, Kmetty Jánostól, Márffy Ödöntól, Rippl-Rónai Józseftől, Szőnyi Istvántól látható egy-egy kép a kiállításon. A gyűjtő életrajzához kapcsolódóan a kollekció részét képezik a művészbarátok - Barabás Márton és Barabás Zsófia, Bükösdi Kálmán, valamint Szelényi Lajos ajándékai.
A tárlat további különlegessége, hogy Inez portréjának társaságában külön falon ? Giuseppe Tornatore Senki többet című filmjének nyomán - láthatók a nőket ábrázoló képek, köztük külön szenzációként Zádor István arcképe Miss Dunáról. A modell az 1935-ös Miss Európa szépségverseny 2. helyezettje, Nagy Mária, a budapesti Arizóna mulató táncosnője, akinek nagy jövőt, hollywoodi karriert jósolt a korabeli sajtó. A tárlaton fotók, filmrészletek segítik felidézni a legendás modell-táncosnő egyéniségét.
A kiállítás április 18-tól június 2-ig látogatható.