A viszonylag fiatal, struktúrán kívüli társulat harmadik ?színes, szélesvásznú? előadásának témája súlyos: egy pedofil férfi életének epizódjait villantja fel a gyerekkortól (az óvodai kukimutogatással és az iskolai trágár versekkel, terrorizáló tanárral) a késő kamaszkoron keresztül (a fiúra telepedő anyával, aki a diplomaosztó után is éjfélre várja haza a gyerekét) a felnőttkorig. A szilánkok legalábbis ilyesformán állnának össze egy egésszé ? de nem teszik: a látszólag teljesen esetlegesen mozaikosított időrend(etlenség) és az egyes jelenetek, emlékek hatásosságának hiánya, erőtlensége miatt nem érezni, hogy a megmutatott foszlányok egyfajta magyarázatul szolgálnának a későbbi korcsosulásra; legfeljebb annyit vet fel egyik-másik, hogy a hajlam bizonyos formában már korábban is jelen lehetett ebben a bizonyos Bernáth Gáborban (akinek darabbeli neve megegyezik a színészével ? hogy miért, nem derül ki sem a bemutatóból, sem a színlapról). Ez az olvasat viszont az előadás tétjét venné el.
Így az előadás végső soron egy amatőr alkalmi társulás félkész próbálkozására emlékeztet, még akkor is, ha a színészek egyébként komolyan veszik a játékot. Száger Zsuzsanna és Urbanovits Krisztina, ha az épp aktuális karakter lehetőséget ad erre, személyiséget építenek a figurák mögé; emlékezetes például Száger Zsuzsanna riadt mimózája verbálisan molesztált iskolás lányként. Bernáth Gábor főszereplőjének jellemét a szöveg nem teremti meg, sőt szinte ellehetetleníti annak létrehozását, így a színész az adott percre, másodpercre való fokozott koncentrációval próbál ? inkább több, mint kevesebb sikerrel ? hiteles maradni. Kövesdi László végig mellékszerepet játszik, korrekten, de nem túlzottan emlékezetesen.