Ingyenes értékesítési és közösségi médiatréninget szervez vállalkozóknak áprilisban a Bevásárlóutca Menedzsment (BUM), amelyből a bajba jutott ágazatok, a kulturális és vendéglátóhelyek is sokat profitálhatnak.

A három alkalomból álló kurzus szakértői közreműködéssel segíthet abban, hogy a nyitással együtt a vendégek is megérkezzenek Budapest bevásárlóutcáiba, és visszatérjen az élet a főváros ikonikus helyeire.

A BUM célja, hogy a főváros tematikus utcáiban lévő vállalkozásokat összefogja, segítse és népszerűsítse szolgáltatásaikat, támogassa az ott szerveződő kulturális és egyéb programokat. Ez a pandémiás időszak mindenki számára nagy kihívást okoz, de azoknak a vállalkozásoknak, amelyek ideiglenes bezárásra kényszerültek, az enyhítést követően is számos nehézséggel kell szembenézniük.

Ugyan a Bevásárlóutca Menedzsment (BUM) Budapest 11 utcáját, városrészét fogja össze – az Art&Antique Street (Falk Miksa utca), a Bartók Béla Boulevard (Bartók Béla út), a Fashion Street (Deák Ferenc utca), a Haris bazár (Haris köz), a Király utca, a KultUnio (a VI. és a VII. kerület multikulturális negyede), a Liszt Ferenc tér, a Mikszáth tér és környéke, a piacok, a Pozsonyi Piknik (Pozsonyi út) és a Ráday Soho (Ráday utca) –

április 26-án, 28-án és 30-án az egymásra épülő előadás-sorozaton minden érdeklődő vállalkozó és munkavállalói részt vehetnek.

A kurzus során lehetőség nyílik a saját kérdések feltevésére, ráadásul a tapasztalataikat is megoszthatják a vállalkozók, hiszen a BUM arra is kíváncsi, melyek voltak a bezárás, majd az újranyitás kihívásai.

A részvételi lehetőség limitált (100 fő), a jelentkezéseket a regisztráció sorrendjében fogadják el.