Valamennyiük véleménye, hogy nem a megszerzett képesítés számít, sokkal inkább a másfél éves képzés során megszerzett tapasztalat és elhivatottság a szakma iránt. Az Arts & Business menedzsment képzés teljesen új megvilágításba helyezte a hazai kulturális és művészeti világ pénzbeli működését, létjogosultságát. A képzés rendkívüli változatosságát élvezhették a hallgatók szinte minden szombaton, erre a legkézenfekvőbb bizonyíték maga a szak helyszíneinek és oktatóinak sora. Jártak a Millenárison, az Operában, a Trafóban, a Müpában, a Szépművészetiben és még sorolhatnánk hány és hány érdekes helyszínen. Tanáraik a szakma legnevesebb kéviselői voltak, akik a képzőművészet, a film, a média és az üzleti világ területéről (Dr. Baán László - a Szépművészeti Múzeum főigazgatója, Kotroczó Róbert - a Magyar RTL Televízió hírigazgatója, Dr. Nagy Bálint - szponzorációs szakértő) érkeztek.
Sokan úgy gondolják, hogy a művészet nem egy árucikk, nem egy termék, de sajnos nem mindeki osztja ezt a nézetet: az állami szerepvállalás csökken a szegmensen belül, a magán és vállalati szponzoráció éppen csak bontogatja a szárnyait. Ebben a bizonytalan világban kell mégis talpon maradnia a művészeknek. Ez a képzés megoldást jelenthet a kulturális élet szereplői számára: megfelelő szakemberek sikeres és minőségi vállalkozássá tehetik a művészetet is.
A szak legnagyobb erőssége a kapcsolati tőke és a tapasztalat, ami nélkül nehéz boldogulni ebben a körben. Jó néhány most végzett arts & business menedzser kapott lehetőséget máris a szakma egy-egy kiemelkedő területén, hogy bizonyíthassa nemcsak egy újabb "papírt" szerzett a már meglévők mellé. Ezek után nem is csodálkozhatunk azon, hogy a szeptember végén induló újabb évfolyam ténykedését nagy érdeklődés övezi...
További információ itt érhető el.