A Wim Wenders előtt tisztelgő sorozat pénteki nyitánya az 1987-es Berlin felett az ég, amelyből megjelenése után 11 évvel készült remake Angyalok városa címen, Nicolas Cage-dzsel a főszerepben. A bő kétórás romantikus fantasy főszereplője a Hitlerként mémmé vált Bruno Ganz, akinek karaktere megunja angyali létét, és emberként akar tovább létezni. Wenders Cannes-ban és az Európai Filmdíjon is megnyerte a rendezői kategóriát a mozival.
Június 29-én az alkotó egy korábbi cannes-i sikerfilmje lesz látható, az 1984-es Arany Pálmát kiérdemlő Párizs, Texas. A közel két és fél órás produkcióban, melynek fontos témája az apa-fiú kapcsolat, Harry Dean Stanton alakítja a főszereplőt. Június utolsó napján újabb interkontinentális együttműködésből összeálló film következik, mégpedig az 1991-es A világ végéig, amelyből háromféle vágás létezik; az Art+-ban a háromórás, eredeti változat lesz látható. A filozofikus sci-fi – amelyben olyan színészek szerepelnek, mint William Hurt és Sam Neill – a forgatáshoz képesti közeljövőben, 1999-ben játszódik, és egy titokzatos találmányt állít a középpontba.
Július az 1997-es Az erőszak végével indul, amely egy Bill Paxton által megformált hollywoodi akciófilm-producerről szól. A kétórás krimi-drámában Andie MacDowell és Gabriel Byrne is feltűnik.
Július 2-án a régebbi alkotások zárlataként érkezik A Millió Dolláros Hotel. A filmhét legnagyobb sztárgárdája ebben a 2000-es alkotásban található, élükön Jeremy Daviesszel, Milla Jovovich-csal, Mel Gibsonnal, Peter Stormare-rel és Jimmy Smitsszel, de több ismerős karakterszínész mellett még Tim Roth is mellékszerepel. A címadó hotel Los Angelesben egy kétes haláleset miatt kerül a bulvársajtó és az FBI figyelmének fókuszába. Az esetből rövidesen Agatha Christie történeteit idéző nyomozás kerekedik, ahol eleinte mindenki titokzatos és mindenki gyanúsított.
A filmhetet a rendező tavalyi filmje zárja, amely az őszi Cinefest után februárban debütált széles körben, akkorra már Oscar-jelölt alkotásként. Bár a Tökéletes napok volt az idei három japán nomináció közül az egyetlen szobor nélkül távozó mozi, a tokiói vécépucolóról szóló meditatív, kevés párbeszéddel operáló dramedy méltán lett az elmúlt hónapok egyik leginkább megszeretett hazai premierje, szájról szájra terjesztve jó hírét. Jakuso Kódzsi pedig nem véletlenül lett Cannes legjobb színésze 2023-ban, arról nem beszélve, hogy a mozi az ökumenikus zsűri díját is elnyerte a fesztiválon.
A vetítések egységesen hét órakor kezdődnek minden este. További információ a mozi honlapján.