A nemzetközi előadókkal, valamint a hazai forprofit és kulturális élet meghatározó szereplőivel érkező esemény hiánypótló alkalom, mivel erről a témáról ilyen mértékben még nem beszéltek átfogóan. Az eseményen – többek között – részt vesz Gazsi Zoltán, az Eisberg Hungary ügyvezető igazgatója, Török József, kockázatitőke-befektető, Harsányi Bence, a Momentán Társulat alapító tagja, Márton Katalin, a Praktiker Magyarország HR- és CSR-vezetője, Egri Gábor, a Müpa értékesítési és marketingigazgatója, Béres Attila, a Miskolci Nemzeti Színház igazgatója, Liptay Gabriella, a KPMG Magyarország marketing- és kommunikációsvezetője, Erdődy Orsolya, a Budapesti Fesztiválzenekar menedzserigazgató-helyettese és Orlai Tibor, az Orlai Produkciós Iroda vezetője. Az esemény célja, hogy minél több példán keresztül megmutassa, hogyan érdemes másképp tekinteni az együttműködésekre, és miért éri meg újraértelmezni az eddigi elképzeléseket.

„A konferenciát az Art is Business magazin működése során felgyülemlett tapasztalok átadása okán szervezzük meg. Fontosnak tartjuk a hazai gondolkodás formálását, ezért minél többeknek teremtjük meg a lehetőséget arra, hogy hasznos, új és előremutató tudást szerezhessenek a kulturális támogatás, szponzoráció, mecenatúra és befektetés területén. Azok a szakemberek, akik a konferencián felszólalnak, mind-mind gazdag tapasztalattal és stratégiai szemlélettel bírnak a maguk területén, hiszünk abban, hogy érdemes rájuk figyelni, tanulni tőlük” – Balogh Máté András, az Art is Business kezdeményezés vezetője.

A konferencia több témakörből áll, amelyeket egy-egy nemzetközi és hazai szakember vezet fel. Ezen témák kifejtésében, kerekasztal-beszélgetések formájában vesznek részt fele-fele arányban vállalati és kulturális menedzserek, valamint művészek.

Részletes program: www.artisbusinessconference.hu

Kiemelt kép: bobai photography, Maurer Milán oldala