A MinDig Veled! pályázatra olyan humoros, egyedi fotókat, selfie-ket várt a vállalat, melyek egyértelműen példázzák a multiscreen tévézés legnagyobb előnyét, a mobilitást. A pályázóknak nem kellett mást tenniük, mint lefotózni magukat, egymást Magyarország egyik legnépszerűbb, több mint 1 millió letöltéssel rendelkező MinDig TV Applikációjának használata közben, s a képet feltölteni a pályázat oldalára. A beérkezett pályamunkák humoros és egyben egyedi módon türközik vissza változó médiafogyasztási szokásainkat. A fotókon a felhasználók tévéznek víz alatt, a hegy tetején, horgászat vagy madárles közben ? bizonyítva azt, hogy napjainkban a tévénézésnek valóban nincsenek korlátai.

MinDig_Veled_fotokiallitas_csoportkep

 

A piackutatások, így az eNet kutatása is rávilágít arra, hogy hazánkban is terjedőben van a legújabb, többképernyős tévénézési trend. A felmérések szerint a tablettel rendelkezők 40%-a, az okostelefonnal rendelkezők 27%-a néz élő vagy korábbi tévéműsort okoseszközén. Az új trend előretörésével a tévézési lehetőségek száma korlátlan, csak a kreativitáson múlik, hogy hol, mikor, milyen társaságban nézzük meg kedvenc műsorainkat.

Kallo_Peter_Toth_Andras_Horvath_Krisztian_kozonsegdijas

 

A pályázatra érkezett fotókat szakmai zsűri ? Kálló Péter, többszörösen díjazott fotográfus, Rátonyi Kriszta, televíziós műsorvezető és Tóth András, az Antenna Hungária kommunikációs igazgatója - bírálta el. A díjátadásra a kiállítás megnyitóval egybekötött eredményhirdetésen került sor 2015. december 7-én, a budapesti Akvárium Klub Aqua Bistrójában. A fotók a helyszínen még egy hétig megtekinthetőek. ?Örömünkre szolgál, hogy a fotópályázatunk megmozgatta a pályázók fantáziáját, ötletesebbnél ötletesebb fotók érkeztek, a pályaművek száma meghaladta a százötvenet? ? tette hozzá Tóth András, az AH kommunikációs igazgatója.

A legjobb 30 fotóból álló kiállítás 2015. december 7 ? 14. között az Akvárium Klub Aqua Bistrójában tekinthető meg.