A fiatal filmrendező első színházi rendezésében, az Elnyelt rezgések utóéletében egy posztapokaliptikus vízióban enged betekintést a magyar néplélekbe, és keresi a választ arra, hogyan lehet reményt találni szubjektív, személyes világvégéink után.

Az Enyedi Ildikó és Gigor Attila osztályában végzett Andella Mirtill, aki Mint egy haiku című diplomafilmjével aratta első sikerét, idén először rendez színpadi darabot. A TIM Stúdió közreműködésében megvalósuló előadás bemutatója október 7-én 19 órakor, a Charbon Café alatti pincehelyiségben, a Bunkerben lesz.

A posztapokaliptikus
világban egy, a föld alatt rejtőzködő nő, Luna (Hesz Maya) történetét
ismerhetjük meg, akinek sorsa egy rádióadás javítása során fonódik össze
Admiráéval (Miklós Franciska). A darab nem csupán a világvége mint élethelyzet
által keres új nézőpontokat jelenünk megértéséhez, de azt is boncolgatja, miből
meríthetnek reményt azok, akik kilátástalannak érzik helyzetüket.

„Bár könnyebb elmenekülni a saját világunkba, és magas falakat húzni magunk köré, ezzel csak mélyítjük sebeinket. Helyette talán itt az idő nyitni, akkor is, ha küzdelmes, és befogadni másokat, hogy aztán a jövőben összekapaszkodhassunk, és együtt építhessünk egy új világot” – mondta Andella Mirtill a darab koncepciójáról.

További részletek itt.

A képen Hesz Maya és Miklós Franciska.

Forrás és fotó: TIM Stúdió