Sikeres volt az első Csudaszombat

Egyéb

(MTI) A tematikus napon hosszabb-rövidebb időre 1,3 millió érdeklődő kapcsolt a közszolgálati csatornára, vagyis a teljes népesség 14 százaléka ? közölte Cserháti Ágnes, az MTVA kommunikációs igazgatóhelyettese.

 
A gyerekműsorok által elért nézők közül 250 ezren olyan családban élnek, amelyben van 12 év alatti gyermek, 100 ezren pedig 13-17 év közötti kamaszt nevelnek. Az m2 műsoraiba összesen 60 ezer gyerek (4-17 éves) nézett bele hosszabb-rövidebb időre ezen a napon. A gyerek- és ifjúsági célcsoportokat külön-külön vizsgálva két momentum emelhető ki a napból: az egyik a 12 és 14 óra közötti idősáv, amikor a Csudaszombat ? Függöny fel! című élő stúdióműsor második részét és Jankovics Marcell Fehérlófia című rajzfilmjét sugározta az m2. Ezeket a műsorokat az éppen tévéző 8-14 évesek közül 22 ezer kiskamasz választotta.
 
Nagy érdeklődést váltott ki a Magyar Rádió Szimfonik Live koncertműsora, amelyre összesen 750 ezer néző volt kíváncsi. A tematikus nap alkotói nagy lendülettel folytatják a munkát, hiszen október utolsó szombatjára is számos új programmal várják az apróságokat, a kamaszokat és az ifjúsági műsorokra kíváncsi családokat.