A HÍR-es Íznapokat az Agrármarketing Centrum (AMC) szervezésében idén már negyedik alkalommal rendezik meg a Vajdahunyadvárban A rendezvény fő célja az AMC által 2002-ben elindított Hagyományok-Ízek-Régiók gyűjteményben szereplő különleges alapanyagok és termékek, valamint a kézműves magyar élelmiszerek népszerűsítése.
Az idei HÍR-es Íznapokra a szervezők minden korosztály számára vonzó programokkal készülnek. A rendezvényre kitelepülnek az ország különböző területéről származó, a HÍR gyűjteményben szereplő termékek előállítói. Az élelmiszeripari bemutatón a különleges, regionális, hagyományosan magyar termékek kapnak főszerepet, mint például a szegedi kenyér, a magyar racka tőkehús, a szikvíz, a penyigei szilvalekvár, a bodzalekvár, a gomolya, a gyulai kolbász vagy a dobostorta. Az Agrármarketing Centrum a kézműves magyar élelmiszerek és a Kiváló Magyar Élelmiszer védjegyes termelők számára is megjelenési lehetőséget biztosít. A két nap alatt kóstolgatni is lehet, és az érdeklődők megnézhetik, hogyan készülnek az ételek.