fbpx

Így készült a Chicago a Szegedi Szabadtérin

A kulisszák mögé visz a félórás werkfilm, amely végigkövette a nagyszabású musical elkészülését az olvasópróbától a premierig.

A hazai színházi világ neves alkotóinak, változatos műfaji háttérrel rendelkező, elismert művészeinek közreműködésével, Béres Attila rendezésében, Kálmán Eszter látványvilágával, Barta Dóra koreográfiájával mutatta be John Kander, Fred Ebb és Bob Fosse világhírű musicaljét, a Chicagót a Szegedi Szabadtéri.

A revüsztár és kettős gyilkos Velma Kelly szerepében Ónodi Esztert láthatták a nézők, akit Billy Flynn ügyvédként Nagy Ervin képviselt a Dóm tér színpadán. Morton Mama dögös börtönőri szerepében Janza Kata tért vissza Szegedre. 150 tehetséges jelentkezőből választották ki a Domján Edit-díjas Czakó Juliannát, aki a hírnévre vágyó Roxie Hart szerepében csatlakozott a szereplőgárdához. A Jászai Mari-díjas Mészáros Máté Amost Hartot, Roxie jóravaló, ám kissé hiszékeny férjét alakította, a Konferanszié szerepében pedig a stylist, műsorvezető, látványtervező Lakatos Márk foglalta egységbe és közvetítette a pergő eseményeket.

A premier előtt beszélgettünk Czakó Juliannával, aki elmondta: „A történet nagyon aktuális. Arról szól, hogyan lehet érvényesülni, sztárrá válni, mindenáron láthatónak lenni. Jómagam nem vagyok ilyen; nevetnek is rajtam a kollégák, hogy nem tudok egy normális Insta-posztot kitenni. Ez a része azonban nem érdekel a világnak, és nem is érdekelt soha. Múlandónak tartom, és túl sok energiát emészt fel. Az előadásban viszont éppen az érvényesülés témája körül forog minden, és ezt egészen mai elemekkel hangsúlyozzuk.”

Nyitókép forrása: Szegedi Szabadtéri

A rovat további cikkei