Az Oscar-díj húsz színész- és öt rendezőjelöltje, valamint az est házigazdái évek óta értékes ajándékcsomagot kapnak – az idei összeállításnak a tartalmát is nyilvánosságra hozták, erről a 24.hu számolt be. Az ajándék hivatalosan nincs kapcsolatban az Oscar-díjakat odaítélő akadémiával – utóbbi kimondottan elhatárolódik attól, hogy márkanevét használja a Distinctive Assets PR-ügynökség.
Habár a hírességek nem kötelesek közösségimédia-felületeiken posztolni a jutalmakról, gyakran megteszik, ami hatásos reklám a felajánló cégeknek (valószínűleg ezért fizetik ki az ügynökségnek a négyezer dollárt, amit azért kérnek, hogy egyáltalán tárgyaljanak az együttműködésről).
Az ajándékcsomag összetételének változatosságát már néhány példa is remekül szemlélteti: a szépészeti termékek, a hordozható gyümölcsturmix és az infragrill mellett a sztárok három nyaralást – egy svájci alpesi elvonulást, egy kaliforniai wellnesspihenést és három napot St. Barts szigetén –, illetve nyers, szárított macskatápot, 3D szelfifigurát és egy privát bűvészelőadást is kaphatnak.