A Száz reggel (One Hundred Mornings) egy totális társadalmi összeomlás utáni, poszt-apokaliptikus világban játszódik. Az emberi civilizáció bukásának okai mindvégig rejtve maradnak, de Conor Horgan disztópikus drámájában nem is ez a fontos. A Száz reggelben nincsenek zombik, sem armageddon, a feszültséget mégis mindvégig vágni lehet, hiszen egy extrém körülmények között egymásra utaltan, összezártan élő embercsoport viselkedését követhetjük nyomon. A film aprólékos és árnyalt jellemrajzzal ábrázolja a civilizáció utolsó foszlányait megőrizni vágyó emberek reménytelen küzdelmét.
A Vadállat (Savage) igazi bosszúfilm. Főhőse egy visszahúzódó fotóriporter, aki brutális támadás áldozata lesz. A fiatalember az őt ért trauma után csupán árnyéka önmagának, ám a félelem fokozatosan átadja helyét a tomboló haragnak és bosszúvágynak. Brendan Muldowney bámulatosan kevés pénzből forgatta le első nagyjátékfilmjét, amelynek szuggesztív képi világában és zsigerig hatoló lélektani pontosságában egyértelműen tetten érhető a Taxisofőr és a Szalmakutyák hatása.
Az Ian Fitzgibbon rendezte Perrier vérdíja (Perrier?s Bounty) egy Tarantino stílusát idéző krimi-vígjáték, amelyben egy kisstílű szélhámos összetűzésbe kerül a dublini alvilág egyik nagykutyájával. Hősünk kénytelen menekülőre venni a dolgot, de némiképp hátráltatja, hogy vele tart az öngyilkos hajlamú szomszédlány és más okból halni készülő apja is. A Perrier vérdíja feszes tempójú, akciódús alkotás, tele remek párbeszédekkel, amelyeknek vaskos humorát és a dublini szleng hetyke nyerseségét egy Gabriel Byrne hangján búgó titokzatos narrátor ékesszóló filozofálgatásai ellensúlyozzák. A főbb szerepeket Cillian Murphy, Jim Broadbent és az Erőszakikból ismert Brendan Gleeson játsszák.