Az 1977-ben született Kamen Stoyanov Bécsben élő, bolgár születésű művészként munkáiban gyakran foglalkozik az identitás, a migráció, a történelmi meghatározottság, a társadalmi és kulturális kommunikáció kérdéseivel, úgy, hogy ösztöndíjasként az adott ország társadalmi, művészeti, kulturális viszonyait közvetlenül ismeri meg. A városi köztereket és az építészeti környezetet kiállítási térként, fotóinak témájaként használja, és ütközteti a jelenkori vagy az örökölt kulturális viszonyokkal, szokásokkal. Provokatív és ironikus műveiben a kulturális élet valódi résztvevőit és saját magát szerepelteti, és hozza helyzetbe. A műfajokat szabadon használja és keveri, egyaránt otthon van rajzban, fotóban és videofilmben.
2001-ben állított ki először a bécsi MAK-ban, ahol ma tanít. 2003-ban meghívást kapott Harald Szemann Blut & Honig, Zukunft ist am Balkan (Méz és vér, A jövő a Balkánon van) című kiállítására, tavaly részt vett a Manifestán. 2005-ben megkapta a Bécsi Akadémia díját, 2007-ben a Viennafair MUMOK díját, Lipcsében az Európa jövője díjat.
Budapestre az Inda Galéria meghívására érkezett 2008-ban, majd a Budapest Galéria rezidencia pályázatát nyerte el három hónapra, amelynek végén a Stúdió Galériában rendezett egyéni kiállítást. Az ott bemutatott videó folytatását láthatjuk az Inda Galériában. A mű témája a műkereskedelem, ahol a vevőjelöltek úgy keresik a számukra megfelelő alkotást, hogy nem látják. A Budapesten készült videóban Spengler Katalin és Somlói Zsolt a Kisteremtől chaten keresztül vásárol meg egy művet, Pekingben pedig egy gyűjtő egy dal közvetítésével jár utána egy tájképnek, amely a hideg télben napsütést, meleget hoz számára.
Az Artzone-Timezone című kínai rap mellett az Indában fotók és egy szabadkézi rajzos storyboard is láthatóak lesznek, az utóbbi egy valóságos, nem kevés szarkasztikus humorral előadott történetet mesél el egy taxiban, ahol több művész és egy galériás utazott.