A Westend második alkalommal hirdette meg kreatív logópályázatát, amelyre idén több mint száz munka érkezett be. A 2021-es kiírás központi témája a közösségi élmény valamilyen vizuális megélésének bemutatása volt.

A pályaművek sorrendjét neves szakmai zsűri állította fel: Balogh Balázs médiadizájner, Csizik Balázs tervezőgrafikus, Csillag Eszter, a Q Contemporary vezetője, valamint Kovács Orsolya, a bevásárlóközpont marketingigazgatója nem álltak könnyű feladat előtt, de döntésük értelmében létrejött a legjobb három alkotás sorrendje. A bevásárlóközpontban található szolgáltatók támogatásával három különdíj is született. A közönségdíjra november 30-ig várják a látogatói szavazatokat.

Az első három helyezett összesen 600 ezer forint értékű pénzjutalomban részesül, melyet Westend-ajándékkártya formájában kapnak meg. A negyven legjobb alkotás kiállításon tekinthető meg december végéig a bevásárlóközpont közösségi tereiben.

A nyertesek a következők:
Első helyezett – Giczi Gyöngyi: Egyszínű sokszínűség
Második helyezett – Szabó Éva Evu: Sokszínű duplakávé
Harmadik helyezett – Onodi-Belente Lara: Kiteljesedés
Különdíjasok:
Axis Café & Lounge különdíj – Mester Adél: Nekem a Westend
Libri Könyvesbolt különdíj – Bakonyvári Orsolya: Miénk a világ
Pirex Papír különdíj – Horváth Gerda: Új barátság

A pályázatról készült videóban Veiszer Alinda és a zsűri kalauzolja el a kiállításban a nézőket.

Nyitókép: Giczi Gyöngyi Egyszínű sokszínűség című logója. Képek forrása: Westend logópályázat