Bár a festői minőségek megtéveszthetik a nézőket, Balogh valójában titokzatos incidenseket rögzítő képernyőfotókat használ forrásanyagként, amelyeken az ember nem pontosan tudja, hogy mi is történik. A változatos vizuális gyűjtemény a referenciák széles spektrumát használja fel és lépteti játékba. A művész a kiállításra készült új, anekdotikus festménysorozatában váratlanul váltogatja a rajzfilmfigurákat, állatokat és emberi alakokat – olvasható a tárlat ajánlójában.
A kiállítás kurátora, Török Krisztián Gábor szerint „az opak akrilképek sok esetben csak nehezen kapcsolhatók egymáshoz, ami tovább fokozza azok elvont reprezentációjának logikáját és narratív szerkezetét. Balogh nem arra törekszik, hogy nyugodt elmélyülésre ösztönözze a nézőket, hanem arra, hogy olyan befogadói szituációt teremtsen, amelyben a nézők közvetlenül reagálhatnak az eredeti kontextusuktól megfosztott képekre.”