A Nemzeti Színház élén történt főigazgató-váltás nemcsak a társulat és a vezetőség újjáalakulását hozta magával, hanem az intézmény kommunikációs stratégiájának a módosítását is - tájékoztatott a Kreatív Online.
A megújított logó és az "Új értelmet ad" szlogen a színház szerint olyan értékekre utal, mint a nyitottság, sokszínűség, valamint kifejezi a jövőbeni - az új keresése és az újat mondani - törekvéseket.
A színház az új arculaton és a szeptemberben elindult imázskampány kreatívjain házon belül dolgozott. A népszerűsítés célja a mai magyar színházzal kapcsolatos korlátok megdöntése. A több változatban megjelenő "Klasszikus - Ki mondta, hogy unalmas?", illetve a "Kortárs - Ki mondta, hogy érthetetlen?" fősorú hirdetések óriásplakáton, cityligth-on és metróban jelennek meg.
Az imázskampány része lesz a szeptember 20-i nyílt nap is, amikor az épület egész nap nyitott kapukkal és programokkal várja a látogatókat.