A Frankenstein-tervet a ljubljanai Mladi Levi, a vilniuszi Naujosios Dramos Akcija, a rigai Homo Novus és a Rotterdamse Schouburg által megrendezett De International Keuze fesztiválokon egyaránt lelkesedéssel fogadták.
Ljubljanában az előadás drámai oldalát emelték ki: "(...) a frusztráció agressziót szül, az agresszió pedig gyilkossághoz vezet, és a végén minden vérben úszik. (...) Mundruczó Kornél egy zárt világ társadalmi és emberi kapcsolatait tárja elénk színházi keretek között. Az előadáson belül - színházban szokatlan módon - a színészeknek is lehetőségük nyílik a véleménynyilvánításra."
Vilniuszban például a litván kultúrához hasonlították az előadást, ott ugyanis a színházi élet az utóbbi időben elvérezni látszik a gazdasági válság színterén. "A Frankestein-terv vizuálisan visszataszító előadás. Esztétikai ereje abban rejlik, hogy a magyar színészek mesterien képesek manipulálni a közönséget. Kezdetben azt az illúziót keltik bennünk, hogy ők maguk is egyenrangú partnerei a projektnek, és bármelyik pillanatban befolyásolhatják az eseményeket. De tulajdonképpen mi is ez az egész? Valóságshow? Installáció? A válasz: fiktív történet, amely egy hétköznapinak tűnő társadalmi drámából egyik pillanatról a másikra véres krimivé változik. Szörnyűséges, de nem sokkoló. Miért? Mert Litvániában ilyenek a hétköznapok, és valószínűleg Magyarország sem maga a paradicsom..." - írja a vilniusi Men faktra.
A rotterdami kritikák az erőteljes színészi jelenlétben látták a darab sikerének kulcsát. "A magyar Mundruczó Kornél rendezte Frankenstein-terv nem kimondottan hétköznapi történetét egy csapat színész kelti életre, akik játéka által a darabbeli történések tökéletesen hihetővé válnak."
Az előadás külföldi vendégszereplései 2010 tavaszán folytatódnak majd.