A Swift ben a koreográfus két művésszel, a csellós Francesca Mountforttal és Margie Medlin látványtervezővel dolgozik együtt, azonos súllyal kezelve a mozgást, a zenét és látványt.
Az előadás három egyenrangú alkotója - mind nők - a női karakterek többarcúságával játszik: alkotóelemeire bontják a figurákat, hogy másképp rakják őket össze. A Swift egyszerre két közegben is mozog: a színpadon olyan világ tárul a néző szeme elé, mint Alice-nek Csodaországban: folyton változó terek, egymásba nyíló, majd lezáródó átjárók határolják be mozgását; míg a mögötte feltűnő filmen dívaként látjuk őt viszont. Warby egy végletekig letisztult, mégis bonyolult világ "falai" között táncol - 12 projektor fényében - néha elveszett kislányként, néha elbűvölő női démonként.
A képzőművészeti installációként is értelmezhető díszlet hajlított falakból, fényből és tüllökből álló sarkában ül csellójával a zenész, hangokból építve fel a világot, mely végül tökéletes szintézist alkot a látvánnyal és a koreográfiával.
Rendező, koreográfus, előadó/Direction, choreography, performance: Ros Warby
Fény, vetítés, díszlet/Lighting, projection, set design: Margie Medlin
Zenéjét szerezte /Composition: Helen Mountfort
Zenész /Instrumentalist: Francesca Mountfort
Film/Cinematography: Ben Speth
Jelmez/Costume: Mila Faranov
Produkciós manager/Production Manager: Richard Montgomery
Színpadmester/Stage Manager: Jean Margaret Thomas
Management/Administrator: Paul Summers @ bb3
Támogatók / Supported by : Australia Council, Australian Federal Government's Arts Funding and Advisory Body, The Australia Government's Department of Foreign Affairs and Trade, Arts Victoria, The Government of Victoria, Építészet Hónapja