A koreográfiák egyikét tanáruk jegyzi, a másikat egy diákkollektíva, míg a harmadik igazi klasszikus - tánctörténeti mérföldkő - Trisha Brown emblematikus művének kreatív színre állítása.
A kárpát-medencei eszközös (bot, kasza, kard, seprű...), küzdő jellegű táncok, fegyvertáncok (pl. botolók: cigánybotoló, pásztorbotoló) egyik fajtája a Haidau. Farkas Zoltán Batyu adta iskolai feladatul e motívum kortárstánc szemléletű feldolgozását. A diák-etűdből sikeres mű lett. Többször táncolták az utcán, most színházi körülményekre fazonírozták át.
Vladka Malá a Bárki című koreográfiájában azt kérdezi, hogy "engem szeret vagy 'egy' nőt? Rám van szüksége vagy 'egy' férfira?" Ezt gondolták újra a koreográfus, a táncosok és a zeneszerző.
A Set&Reset/Reset Trisha Brown 1983-ban bemutatott Set&Reset című munkája nyomán született. A Budapest Tánciskolában végzett táncosok mindegyike kiválasztott egyet a intézet jelenlegi diákjai közül, akivel együtt dolgozott az egész próbafolyamatban. A darab próbái több éves előkészítés után 2009 szeptemberétől zajlottak. A Trafó-beli bemutatót megelőzően a darab részleteit vagy egészét budapesti gimnáziumok tornatermeiben játsszák. 2010 januárban a MU színházban a trafós szereposztást segítő táncosok bemutatják saját verziójukat.