A VokálSzólóDuett William Shakespeare Macbethjén alapul, de nem a történet elmesélésére törekszik. Az előadás inkább a címszereplőpár hatalomért folytatott küzdelmét, illetve egymáshoz való viszonyukat kívánja feldolgozni, amiben olykor felcserélődnek a nemi szerepek. Ahogy a darab rendező-főszereplője, Mándy Ildikó korábban fogalmazott: "Van olyan helyzet, mikor a nő erősebb belülről és a férfi inog meg, ilyenkor a sztereotípiák nem működnek. Ha például egy férfi sír, azt mondják rá, nőiesen viselkedik, pedig ez nem feltétlenül igaz." A (Lady) Macbethek - Vacsora-Gyilkosság-Szex-Revü így válik az XX és XY emberi kromoszómák történetévé, az emberi lény ellentmondásokkal teli létezésévé.
Az előadásban Mándy mellett Fenyves Márk táncol. A fényeffektusokat Payer Ferenc, a fotókat Dusa Gábor készítette, a hanghatások Kondás Zoltán munkái, a jelmezekért Szűcs Edit felelt.
Mándy Ildikó koreográfus, rendező, táncos. Kék Hétfő című alkotásával 1993-ban debütált koreográfusként, az Artus Színház alapító tagjaként. Ezzel elnyerte a Fővárosi Önkormányzat díját. 1994-től folyamatosan készítette munkáit a Közép- Európa Táncszínház, a BM Duna Művészegyüttes számára. További produkciókat rendezett és koreografált a Budapest Táncszínház (Ego, 2003-ban) a Még 1 Mozdulatszínház (5x5, 2004-ben) a Magyar Mozdulatművészeti Társulat (Fivehim-ÖŐT, 2007-ben) felkérésére. Külföldi társulatokkal dolgozott Ausztriában, Izraelben, Új-Zélandon, Lengyelországban. 1999 óta saját társulatával dolgozik, táncosként azonban először a (Lady) Macbethekben szerepel saját együttesében.
Fenyves Márk képzőművészeti tanulmányai után táncosként először az Orkesztika Mozdulatszínházban, majd a Dekadance-ben tűnt fel. A mozdulatművészet megőrzése és fejlesztése céljából Pálosi Istvánnal létrehozta a Duncan-Dienes Orkesztika Iskolát (1997), a Mozdulatművészeti Stúdiót (2001), valamint a Magyar Mozdulatművészeti Társulatot, melynek művészeti vezetője, táncosa, koreográfusa és látványtervezője.