Az est első része (Dialogism) az emlékeket állítja középpontba. A szagok, a színek és a múlt képeinek felidézésén keresztül Marisa Godoy - mintegy az emlékek találkozásának középpontjában - azok viszonylagosságáról mesél. A második fejezet (Submit) a szabad akarat, a választási lehetőségek, illetve a szabadság, az alávetettség és a felelősség kérdéseit feszegeti. Massimo Furlan (aki nincs jelen a színházban) mobiltelefonon ad instrukciókat Marisának. A mozdulatok helyben születnek: az előadó nem tudja előre, hogy mit kell tennie, a koreográfus pedig nem látja, hogy utasításai hogyan lesznek végrehajtva. Az utolsó felvonás (Radical_Connector) a kapcsolatokat/kapcsolódásokat járja körbe. Az előadó először a saját testén belül teremt viszonyokat, mielőtt figyelmét a külvilág felé fordítaná.
Marisa Godoy dekonstruál
Színpad
Marisa Godoy brazil származású táncos, koreográfus és pedagógus klasszikus balett tanulmányait követően a London Contemporary Dance Schoolban végzett. Dolgozott többek között William Forsythe társulatában, illetve Svájcban a Cie. Drifttel és Massimo Furlannal. Saját társulatát 2004-ben alapította Zürichben.