A Velodrom Millenárison több mint 130 jármű mutatja meg magát ? kezdve a kerékpároktól, a motorokon át az autókig. Nem csak a hazai oldtimeres társadalom pörgött rá a lehetőségre, külföldről is nagy az érdeklődés: Svájcból, Ausztriából, Németországból, Szlovákiából és Csehországból is jönnek részvevők.
Pár különlegesség, ami érkezik: a 18 példányban készült Maserati versenyautót Gróf Festetics Ernő 1937-ben vette egy svájci csapattól. Rögtön átfényeztette a magyar színekre és benevezte több hazai és nemzetközi versenyre. Az akkoriban híres, mára azonban feledésbe merült gyóni egyenesben (ma az 5-ös út része Dabas mellett) sebességi rekordfutamon is száguldott a 750 kilogrammos, nyolchengeres, 230 lóerős rakéta. Ahogyan manapság, akkoriban is sokat változtattak a tapasztalatok alapján a versenyistállók, úgy ezt is folyamatosan fejlesztették. Mostani tulajdonosa ? pénztárcáját nem kímélve - az 1937-es állapotra restauráltatta és az utóbbi években rendszeresen vesz részt versenyeken. A Velodrom Millenárisra azért is nevezett, hogy stílszerűen bemutassa és lefotózza az egykori budapesti versenyek helyszínein.
Az áprilisi Oldtimer Expo után ismét Magyarországra látogat az osztrák Bugatti Club tagjai közül két autó. Közülük az 1927-es Typ 43 részt vett az 1931-es Le Mans-i 24 órás versenyen Renée Dreyfuss-szal a volánja mögött. A jelenlegi tulajdonos eredeti gyári alkatrészekkel restaurálta teljes egészében.
A sportsikereiről híres BMW 328-as modell testvérét kétliteres, 55 lóerős soros hathengeres motor hajtja. A háború előtt 1400 példányban épült, majd az újjáéledő gyár romjain további 500 példány készült. A németországi műhelyben felújított ritkaság, a kevés megmaradt példányok talán legszebbike. Szülőhazájában külön klubja működik a típusnak. A magyarországi tulajdonos féltve őrzött gyűjteménye darabjaként eddig nemigen volt közönség előtt. A Velodrom Millenárist azonban kihagyhatatlan lehetőségnek érezte, így szombaton megcsodálhatjuk ?élőben? is a rendkívül szép, esztétikus vonalakat.