|
Furcsa ritmustörések, bonyolult gitárfutamok, fuvolaszóló és stadionokba illő monumentalitás; ezek azok az elemek, amiket a Justice egybegyúr a tőlük már megszokott, egyéni bulizenével. A probléma csak az, hogy ezt a fúziót talán senkinek sem sikerülhet ízlésesen összehoznia, így tehát még az olyan tehetséges figuráknak, mint Gaspard Augé és Xavier de Rosnay is beletört a bicskájuk. Alapvetően az egész lemez olyan, mint egy nagyszabású zenei kísérlet, ami bár szépen kimunkált, de igazán izgalmasnak nem mondható. A lemez címadó dalán és az (egy sportmárka reklámjából már most ismerősen csengő) Civilization című számon kívül megjegyezhető dallamokat nehezen találhatunk az anyagban. Az Ohio és az On'n'On középtempós "művészi" számoknak kicsit túl egyszerűek, slágernek meg nem elég megjegyezhetőek és túlnyújtottak. Az olyan dalok, mint például a Helix, őriznek legtöbbet a korábban sokszor újraértelmezett Daft Punk-i hagyományokból. Ez egyébként sokkal jobban is áll a Justice-nak, a slágeres refrének mellett, mint a szolfézs-tankönyvből kilesett céltalan és rengetegszer ismételt dallamfutamok, húszezer harmóniával. Az olyan számok, mint például a Brianvision, vagy a Canon pedig sajnos, elsősorban csak a fent említettekről szólnak. Hasonló, a '70-es évekből visszaköszönő gitárfutamokra épül a Horsepower című nyitószám is, amely talán mégis élvezhetőbb, mivel a monumentalitás mellé társul a Justice-tól már jól ismert, sajátos pumpálás és egy, szintén a '70-es évekre emlékeztető hangulat és zeneiség is, ami az akkori amerikai krimisorozatok főcímzenéire volt jellemző.