Egészen szokatlan tételeket is tartalmaz a Distinctive Assets PR-ügynökség által összeállított Everyone Wins nevű, Oscar-jelölteknek járó ajándékcsomag.

K_EPA20240306016_16.jpg
Díszletként használt Oscar-szobor Los Angelesben 2024. március 5-én. Fotó: Allison Dinner / MTI / EPA

Az Oscar-díj húsz színész- és öt rendezőjelöltje, valamint az est házigazdái évek óta értékes ajándékcsomagot kapnak – az idei összeállításnak a tartalmát is nyilvánosságra hozták, erről a 24.hu számolt be. Az ajándék hivatalosan nincs kapcsolatban az Oscar-díjakat odaítélő akadémiával – utóbbi kimondottan elhatárolódik attól, hogy márkanevét használja a Distinctive Assets PR-ügynökség.

Habár a hírességek nem kötelesek közösségimédia-felületeiken posztolni a jutalmakról, gyakran megteszik, ami hatásos reklám a felajánló cégeknek (valószínűleg ezért fizetik ki az ügynökségnek a négyezer dollárt, amit azért kérnek, hogy egyáltalán tárgyaljanak az együttműködésről).

Az ajándékcsomag összetételének változatosságát már néhány példa is remekül szemlélteti: a szépészeti termékek, a hordozható gyümölcsturmix és az infragrill mellett a sztárok három nyaralást – egy svájci alpesi elvonulást, egy kaliforniai wellnesspihenést és három napot St. Barts szigetén –, illetve nyers, szárított macskatápot, 3D szelfifigurát és egy privát bűvészelőadást is kaphatnak.