Magyarországon és külföldön egyaránt nagy érdeklődés és siker övezte a társulat karácsonyi darabját, a Diótörőt. Csajkovszkij zenéje és az előadás friss, játékos, ám hangulatában, látványában mégis klasszikus megvalósítása nemcsak a gyerekeket, de az őket kísérő felnőtteket is lenyűgözte. Szegeden a gyerekbérlet igényeinek megfelelően január és február során tovább játsszák az előadást. Felújítják a nagy sikerű Shakespeare darabot, a Leart és megkezdik a Jelenetek a házasságról című új produkció előkészületeit.
A 2024/25-ös évad kezdete óta eddig 67 előadást teljesített az együttes, ebből Franciaországban, majd Finnországban és Belgiumban összesen 25 előadást játszottak. Párizsban először mutatkozott be a társulat. A Le 13ème Art Theatre kilencszáz fős nézőterén 14 estén aratott sikert a Fekete hattyú és a Carmina Burana, ami jó belépőként szolgál Európa kulturális piacának egyik fővárosába. Helsinkiben, a Savoy színházban, illetve Brüsszelben a Cirque Royal 3500 fős nézőterén visszatérő vendégként üdvözölték a szegedi együttest.
Echéry-Pataki András igazgató arról számolt be, hogy a Szegedi Kortárs Balett Belgium legkedveltebb balett-társulatává vált; vezeti a leglátogatottabb balettegyüttesek listáját, hiszen a legtöbb jegy a Carmina Burana, a Fekete hattyú és a Diótörő című előadásokra fogyott. Didier Durieux belga menedzserükkel hosszú távú céljaik vannak, és már 2025 karácsonyára hirdetik a jegyeket, illetve 2026-ra is terveznek.
A Brüsszeli Liszt Intézet kísérő rendezvénnyel csatlakozott az előadásokhoz, amelyből hagyományt kívánnak teremteni. A szervezet székházában szakmai napot tartottak, melynek keretein belül Czár Gergely társkoreográfus és Imelda Bianca Jeremias jelmeztervező részvételével nagy érdeklődésre számot tartó pódiumbeszélgetést és jelmezkiállítást szerveztek, valamint a vendégek részletet tekinthettek meg a Carmina Buranából. Az estet Magyarország belgiumi nagykövete, Kovács Tamás Iván nyitotta meg, beszédében hosszasan méltatva a szegedi művészeket. A diplomata visszatérő vendége az együttes előadásainak.
A 2025-ös év első bemutatójaként tavasszal Ingmar Bergman kultfilmjének címére utalva, Juronics Tamás művészeti vezető születendő koreográfiáját, a Jelenetek a házasságról című művet tűzik műsorra. A darab a Nemzeti Táncszínház partnerségével valósul meg és először a szegedi nézők előtt mutatkozik be április 25-én, majd Budapestet követően külföldre is utaztatják.
Juronics Tamás elmondta, hogy ősszel Mozart művészete előtt tisztelegve Ama deus címen alkot koreográfiát. A történet a zeneszerző művei köré épülve személyiségét, a nőkhöz fűződő kapcsolatait, egy zseni viszonyát jeleníti meg a körülötte lévő világgal. Az új produkció a hazai premiereket követően decemberben a szerző halála évfordulójának napján Brüsszelben is bemutatkozik.