A konferencia célja, hogy a színházi marketing legfrissebb trendjeit és kreatív megoldásait mutassa be, modern megközelítést kínálva a kulturális intézmények számára.
Az Uránia Nemzeti Filmszínházban zajló kétnapos esemény plenáris előadásokat, kerekasztal-beszélgetéseket és workshopokat kínál a résztvevőknek. Az első nap fókuszában a márkaépítés és célközönség-elemzés áll, míg a második napon a kreatív tartalomfejlesztés és fenntarthatóság kerül előtérbe. A konferencián hazai szakemberek osztják meg tudásukat, gyakorlati példákon keresztül mutatva be a színházi közönség elérésének új eszközeit.
A rendezvény színházi és kulturális vezetők, kommunikációs szakemberek, valamint a sajtó képviselői számára egyedülálló lehetőséget kínál a színházi marketing jövőjének közös megformálására. A konferencián a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Regisztálni ezen a címen lehet.