Az étkezés élmény és játék egyszerre – vallja Kun Péter séf, aki sokéves tapasztalatát egy világvégi, összesen 500 lelket számláló Baranya megyei falucska újonnan nyílt, ismeretlen éttermébe összpontosította. Az ő mentalitásából merített bátorságot Balogh Ildikó, a Góré tulajdonosa akkor, amikor a hazai művészszcéna elismert alakjait egy kötetlen, gasztronómiához kötődő alkotótáborra hívta.

A táborba a hazai művészvilág ismert alakjai kaptak meghívást. Így került a csapatba Mazzag Izabella és Szombath Máté rendező, Kemény Zsófi és Szendrői Csaba író, Jónás Vera, Petruska András dalszerző és Bakonyi Bálint producer. A csapatot Lombos Márton előadó mentorálta, aki a megvalósításban is aktív szerepet vállalt.

A háromnapos esemény során a művészeknek lehetőségük volt egy addig idegen világ megismerésére:

a séf megmutatta nekik, hogyan lehet kacsanyelvet pálinkaágyon tálalni, pacalt rétesbe csomagolni, és hogyan válik fogyaszthatóvá egy kődarabra helyezett falevél.

A formabontó konyhaművészet meghökkentő audiovizuális megoldásokat kíván: így jött létre egy rövidfilm, amiben egyaránt helyet kapott a fürdőgatyás dzsigoló, a borral locsolt menyasszonyi ruha és a medence vizében borospohárral elmerülő Szendrői Csaba is.

A meghívott művészek olyan feladatra kaptak felkérést, amilyenhez még csak hasonlóval sem találkoztak korábban – szabadon, keretek nélkül alkothattak egy eldugott kis falu mesebeli kúriájában. „Engem soha nem hívnának meg egy ilyen helyre, maximum háttérzenélni, amit meg nem vállalnék. Csodálatos, hogy van ennyi öniróniátok és önreflexiótok, ami bátorságot ad nektek egy ilyen tábor megszervezéséhez.” – nyilatkozott Jónás Vera dalszerző, előadó a hazaindulás előtt. „Egy olan dolgot kaptam, ami tök kiváltságos. A lelkemet olyan szinten támogatta meg, ahogy sokkal könnyebb alkotni” – mondta Zazi, azaz Mazzag Izabella rendező, aki a saját borderline betegségét feldolgozó, Falkám című rövidfilmjével, valamint Krúbi Szív című, szürrealisztikus videóklipjével már beírta magát a magyar filmesek könyvébe. A művészek a tábor harmadik napjára nem csupán klipet, hanem új műfajt is teremtettek, amit musical trailernek neveztek el.

A séf számára az éttermi közegben való létezés célja nem a pénzszerzés vagy saját presztízsének növelése, hanem alkotás minden egyes tányéron. A furcsa elhatározást már az étterem megnyitását követő fél éven évben igazolták az eredmények: néhány hónap alatt elérték az első két évükre kitűzött céljaikat. A séf munkáját erősen jellemzi a szürrealitás és a hétköznapi megoldások nagy ívű elkerülése.